İŞTE, SİZE İZMİR SIĞACIK'TAN EŞSİZ GÜZELLİKTE ÇİÇEK FOTOĞRAFLARI

Rengin güzelliği karşısında dilim tutuldu, söyleyemez oldum.Gönlüm aktı gitti sanki, başka şey eyleyemez oldum.


  .





Beyaz desem beyaz değil , pembe desem pembe değil. Pamuk şeker geliyor aklıma her gördüğümde.

















Pembenin en güzel tonunu giyinmiş rüzgarın müziğinde
salınırken cilveyle, aşkla vuruyor sanki kastanyetlere.















                            Sarı bir rüya gördüğüm, adını bilmem ama beni aldı benden...


Çorak dememiş, beton dememiş, sarılmış 
annesinin 
boynuna sarılır gibi, duvara...


















Akşam güneşi kalbime dolan, kızılın her bir rengi 

                                             çiçek olmuş sarmış alemi..



Bir eflatun bulut içinde kaldım. Allah' ım bu efsunlu güzellikleri sensin yaratan




A AA!  BU ASLANDA NERDEN GELMİŞ BURAYA?...






Her derde devayım ben der gibi limonlar sağlık ve huzur sunuyor insana
Yeşil ve sarının eşsiz dansı, içimize dolan ferahlık
                                              Sanki yudumluyoruz enfes kokusunda baharı.






                                                              Öyle şen kahkahalar atma güzelim sonra menekşeler kıskanır




















Dikenli bir çalıyım ben bakmayın gururlandığıma, bugün var yarın yokum aldanmayın çağrılarıma.
kanatır dikenlerim kalbinizi sakın yanmayın aşkıma





Yorumlar

  1. Hepsi harika bir anlatımla çok etkileyici olmuş, tebrik ederim ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Hep desteğimsin 💕💕

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar